foLLower terbAik..

Sunday 27 April 2014

Berikanlah aku kekuatan....

Hari ni, for me, hari yang tersangatlah sedih.. dun know why.. but seriously aku rasa sgat sedih.. nak cakap putus cinta, takde pun... cuma aku mintak relationship kami HOLD dulu... sampailah hati aku dah betul2 kuat utk hadapi hidup di dunia ni.. byak yg aku dah tersalah, tersilap, tersakiti hati insan2 lain... Aku ade bagi dy Love Letter... and harap dy baca sampai habes 3 pages surat tu... Semua isi hati aku luah dalam tu.. Humm.. Maafkan aku cyunk... Emm... Semalam aku cuba nak diamkan diri... tapi i can't... i need him.. always... tapi aku taw, aku kena kuat... Dia ada post aku satu lagu... "Tuhan Jagakan Dia"... sweet sgat, konon pujuk aku la tu bagi lagu cintan2... Thanks cyunk... aku taw dy buat ape jek tuk buat aku sentiasa tersenyum.. tapi aku je yg sentiasa nak cari masalah... ntahlah, aku pun tak taw nape... tapi aku nak dy taw, prasaan aku pun sama macam ape yg dy rasa... aku harap aku kuat utk harungi sume ni.. aku sentiasa berdoa yang terbaik utk kami... Inshaa Allah, jika jodoh kami panjang, Allah akan temukan kami semula... Dengan izin Allah, aku harap sgat dialah cintaku sampai syurga... Aamiinn...



Ni Lah Lagu yang dy post bagi kat aku... humm.. dengar tiap minit, tiap jam, tiap hari pun tak jemu... :')










No comments:

Post a Comment