foLLower terbAik..

Monday 11 March 2013

IELTS Preparation..

Salam.. :)

setelah bersawang bLogku ini, aq nak kasi cuci ckit..
hehehe.. hari ne tibe2 terasa nak bukak bLog ne..

takde ape pun yg nak dituLiskan,
saje nak share perasaan.. huhuhu.. :P

hari ne bermulanya kelas (workshop) aku..
keLas ne bg aku wajib aku kena pegi, untuk preparation exam IELTS aku..
Exam tue on 22/3/2013 & 23/3/2013..
wahhhh.. agak nervous.. tapi aku kena jugak duduki exam ne..

harap2 aku dapat BAND yg aku kena & wajib dapat aku rasa..
Band 6.5 and above.. *tersangatlah tinggi*
tapi akan aku buktikan bahawa AKU BOLEH !!!
yaaaa.. i can do it !!

dOa2 La tuk aku..
muLai dari skrg, aku tak boleh lagi nak tangguh2, malas2 nak study..
bcoz, ne la yg akan menentukan masa depan aku tuk study abroad..

kaLo ade rezeki, iN sHaa ALLAH aku akan ke sana jua..
DOA2 kan daku disini.. :)


No comments:

Post a Comment